December 15, 2013

Lacy beaded bracelets

As soon as I received my package from the seed bead store, I right away made a pause in my knitting, I had to! I had this urge to make romantic lace looking bracelets, long time ago I had made myself one in black and with some golden pearls in it, and it looks gorgeous, so I thought why not to give it a chance to others own this beautiful things. And I made these bracelets for sale, with matching earrings.
I have still more beads to be made into lacy bracelets, but first now I need to keep on knitting if I want to be ready for Christmas and all my handmade presents ;)

Enjoy!







 beaded bracelet


Niipea kui minuni jõudis helmestepoe pakk, pidin ma tegema väikese pausi oma kudumises, ma pidin! Mul oli selline kihk teha pitsilise välimusega käekeesid, ammu-ammu tegin ma ühe endale, musta kuldsete pärlitega ja see näeb imeilus välja, seega mõtlesin, et miks teistel ei võiks olla võimalust omada midagi nii ilusat. Ja ma tegin need käekeed müügiks, juurde tegin sobivad kõrvarõngad.
Mul on veel helmeid nende pitsiliste käekeede tegemiseks, kuid nüüd pean ma varrastega tööd tegema, kui ma tahan jõuda jõuludeks valmis omatehtud kingitustega ;)


No comments:

Post a Comment