August 5, 2014

Smoky set

Well I purchased these pearls some months ago, I love the finish of them, so smoky as I call it!
I had ideas what to make of them, but never really got to creating and then after a month being away and I had a nice evening ahead of me with some world cup racing on tv, I took them out and made this set, the ideas how to combine or what to do came with making, I love to work like this, no pressure to create and no real idea whats the result, just letting the imagination run and enjoy the process.
This was my first real project that I made with beadalon thread Wildfire and I like the thread, for this kind of project it was perfect, the nymo thread would have been too soft.
Well here it is and already up in my shop!






Ma ostsin need pärlid paar kuud tagasi, mulle meeldib nende viimistlus, selline suitsune nagu ma nimetan!
Mul olid mõned ideed, mida neist teha, kuid ei olnud kuidagi jõudnu tegemiseni ja peale kuuajalist eemalolekut oli mind ootamas mõnus õhtupoolik MK etapi vaatamisega ja ma võtsin pärlid välja ja valmistasin sellise komplekti, ideed ja lahendused, kuidas teha, tulid tegemise käigus, mulle tõesti meeldib nii töötada, ei mingit eelmõtteid või sundi, vaid lihtsalt lasta kujutlusvõimel töötada ja nautida protsessi.
See oli mu esimene suurem projekt töötada Beadalon Wildfire niidiga, mulle meeldib see niit, sellise projekti jaoks oli ideaalne, nymo niit oleks liiga pehme/painduv olnud.
Siin see komplekt siis on ja juba ka mu e-poes!

No comments:

Post a Comment