September 19, 2014

Bubble bracelet

I call it bubble bracelet as the berry beads give such a bubbily vibe :D
First time to use berry beads in a project, actually it was little bit challenging to come up with an idea how to use them, they look so nice in a simple row, but I did not want to make something too simple, I need a challenge to take up my needle and thread ;)
So here is what I came up with!





Ma nimetasin selle käekee, mullikeeks :D sest sellise tunde andsid need berry helmed, mis ma kasutasin. See oli mu esimene kord kasutada berry helmeid oma töös, see oli päris hea väljakutse, kuidas neid kasutada, nad nägid nii head välja just niisama üksteise järel reas, kuid ma ei tahtnud teha midagi nii lihtsat, mul on vaja väljakutset, et oma helmenõel ja -niit välja võtta ;)
Siin on siis tulemuse!

No comments:

Post a Comment