September 23, 2014

Multiple row pearl necklace

Well I love this piece of creation!
And its available in my shop https://www.etsy.com/listing/204102304/multiple-row-pearl-necklace-and-earrings

I made a free tutorial to anyone who is interested in making the piece, if you use the tutorial, please refer back to this blog post, thank you!







Started from the left side, when the necklace is the length you need, then just before coming back from the right side attach a finding. Used beads - seed beads size 8/0, 11/0, 15/0, pearls 8mm, 6mm, 4mm, 3mm; and beading thread (I used Wildfire).

Algus on vasakus servas, kui kee on nii pikk kui soovid, siis enne kui hakkad tagasi tulema paremalt poolt, kinnita kaelakee kinnitus. Kasutatud helmed - seemnehelmed suuruses 8/0, 11/0, 15/0 ja pärlid 8mm, 6mm, 4mm, 3mm; ja helmeniit (ma kasutasin Wildfire).

Minu meelest lihtsalt imeline pärlikee!
See on müügil minu poes https://www.etsy.com/listing/204102304/multiple-row-pearl-necklace-and-earrings

Ma tegin ka tasuta õpetuse kõigile, kes on huvitatud ise keed tegema, kui kasutad minu õpetust, palun lingi tagasi minu sellele blogipostitusele, aitäh!

No comments:

Post a Comment