November 21, 2014

Custom order hat and my hand and leg warmers

Although I have now some beads to play with then in the night time I still prefer to knit, beads need some more light as then I can see how the colors play, so I have been busy in beading and in knitting.
Just finished a custom order of a funny hat, I think its quite funny and then I finished my warmers :) content!








Kuigi nüüd on mul mõned helmed, millega mängida, siis õhtusel ajal meeldib mulle siiski kududa, pärlimängud vajavad rohkem valgust, siis on hästi näha kuidas värvid omavahel sobivad, seega olen nii kudumises kui ehete tegemise hoos. Just lõpetasin tellimusel tehtud mütsi, taheti naljakat, arvan, et sain hakkama ja siis valmisid ka mu soojendajad, nii jalgadele kui kätele :) täitsa rahul olen!

No comments:

Post a Comment