February 25, 2015

Purl-knit hat

One fun and colorful hat for cold days. I got the pattern idea from Ravelry, pattern name Purl Ridge Hat, I made a copy without buying the pattern, as its quite easy to guess, but I give credit to the pattern as it gave me the idea.
I used Katia New Nepal yarn color 203, first I was not sure how the greenish-grey will be, but with the bright pink and green, it really adds the effect.
And you can used the hat in two ways,unfolded and folded (then it its really warm!)
Love the outcome and its available in my Etsy shop.








Vahva ja värviline müts külmadeks ilmadeks. Mustri idee sain Ravelry saidilt, nimi mustril Purl Ridge Hat, ma mustrit ostma ei hakanud, kuna päris kerge pildi järgi teha, kuid idee ja disain sealt.
Kasutasin Katia New Nepal lõnga, värv 203. Ma polnud päris kindel kuidas see rohekas-hall jääb, selline tuhmivõitu värv, kuid koos erksa roosa ja rohelisega on müts päris efektne.
Mütsi saab kanda kahte moodi, serva keeramata ja serv üleskeeratud (siis on veel eriti soe!)
Täiesti rahul tulemusega ja müts mu Etsy poes üleval.

No comments:

Post a Comment