May 9, 2015

And more :D

Well now the last of the little colorful stones! As the other set that was newly created found a customer so quick and I loved the outcome as well, then I made with the last of the stones a bracelet and matching earrings for myself. I added a little extra beads, that are made of seeds and are from Ecuador (thank you so much my friend Diana:)) and just few metal beads as well. Already wore it today and love the way the bracelet makes ´noise´ when I move :D



Kasutasin ära veel viimased värvilised kivikesed, mis mul alles olid! Kuna eelmine vastvalminud komplekt leidis kliendi nii kiiresti ja mulle endale ka väga meeldis tulemus, siis ma tegin veel viimastest kivikestest käekee ja kõrvarõngad endale. Ma lisasin natuke veel helmeid, mis on päris seemned Ecuadorist (aitäh mu sõbrannale Dianale:)) ja veel mõned metallhelmed. Juba kandsin kompletkti täna ja mulle väga meeldib, kuidas käekee teeb ´häält´, kui ma liigutan :D

No comments:

Post a Comment